مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-16سياسي

پویش بزرگ دانش آموزی «ایران فردا» در خوزستان برگزار می شود


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان از برگزاری پویش بزرگ دانش آموزی «ایران فردا» در این استان خبر داد.

- ، حجت الاسلام محمد عرب پیش از ظهر امروز در گفتگویی رسانه ای در خصوص جزییات این خبر اظهار کرد: اتحادیه انجمن های دانش آموزی خوزستان برای تشویق مردم به ویژه رأی اولی ها و حضور حداکثری پای صندوق های رأی تلاش کرده با استفاده از جوانان و نوجوانان آینده ایران اسلامی، مشارکت مردمی انتخابات 1400 را افزایش دهد.

وی افزود: جشنواره ایران فردا عنوان بزرگ ترین پویش دانش آموزی است که در خوزستان مقرر شده کودکان و نوجوانان در روز جمعه به همراه پدر، مادر و سایر اعضای خانواده در محل رأی گیری حاضر شده و در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان بیان کرد: پویش دانش آموزی ایران فردا در کنار اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان و همچنین با مشارکت دفتر خبرگزاری حوزه در خوزستان، ستاد مدارس محمدامین خوزستان و مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره دانش آموزی ایران فردا به قید قرعه به 100 دانش آموز جوایز نفیسی اهدا می شود، گفت: این جشنواره یک بخش ویژه هم دارد که به 10 دانش آموز که بتوانند بیشترین اعضای خانواده را پای صندوق های رأی ببرند، یک جایزه شگف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش بزرگ دانش آموزی «ایران فردا» در خوزستان برگزار می شود

پویش بزرگ دانش آموزی «ایران فردا» در خوزستان برگزار می شود