مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-16اقتصادي

12 راهکار برای مقابله با بحران کم آبی در جهان


1200 دانشمند از 80 کشور جهان در ماه مارس گذشته پس از مطالعات گسترده 12 را کار را برای مقابله با بحران آب در جهان معرفی کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، بحران آب در جهان سال به سال رو به افزایش است و دانشمندان برای تامین امنیت غذایی ناگزیر هستند، راهکارهایی برای مقابله با بحران کم آبی معرفی کنند.

مصرف آب در جهان در همه ابعاد کشاورزی، صنعتی و مصرف انسانی در حال افزایش است، در حالی که این ماده در جهان ثابت است و امکان افزایش تولید ندارد، بنابراین جهان برای بقا باید یاد بگیرد که از این مایع حیات چگونه به بهترین حالت استفاده کند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری سرکل آو بلو یک هزار و 200 کارشناس معتبر در 80 کشور جهان پس از تحقیقات و پژوهش های مختلف 12 راهکار برای مقابله با کم آبی جهان آینده معرفی کردند و معتقدند که انجام آن از سوی کشورها می تواند نجات بخش باشد، در زیر این موارد مطرح می شود.

*آموزش و تغییر الگوی مصرف و روش زندگی این دانشمندان تاکید می کنند که برای رویارویی و موفقیت در مقابله با بحران کم آبی لازم است تا مردم در زمینه استفاده صحیح  آموزش ببینند و در رفتارهای گذشته بازنگری کنند و ضروری است تا در شکل استفاده از آب تجدید نظر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 راهکار برای مقابله با بحران کم آبی در جهان

12 راهکار برای مقابله با بحران کم آبی در جهان