مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-16سياسي

مرکز آفرینش های هنری؛ بستری برای توانمندسازی بسیجیان


مسئول مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج، گفت: این مرکز بستری برای توانمندسازی بسیجیان مستعد در زمینه فعالیت های هنری و رسانه ای است.

- محمدرضا نباتی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، در خصوص مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج و اهداف این مرکز، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت هنرمندان بسیجی و جوانان از جمله اهداف ایجاد مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج خراسان جنوبی است.

وی بیان داشت: هنر می تواند بسیاری از اصول و ارزش های اخلاقی را برای جامعه معرفی کند و این مرکز بستری برای توانمندسازی بسیجیان مستعد در زمینه فعالیت های هنری و رسانه ای است.

مسئول مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج خراسان جنوبی افزود: مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج خراسان جنوبی در قالب 6 خانه در زمینه هنرهای رقومی، فیلم و عکس، سرود ، موسیقی، گرافیک ، طراحی، شعر، ادبیات و نمایش فعالیت می کند.

نباتی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری شهرستان ها به عنوان بازوی این مرکز هستند، افزود: تولید محتوا برای کمک به سایر نهاد ها و سازمان های انقلابی، توانمندسازی بسیجیان و تلاش برای رشد آوا های انقلابی نیز از جمله رسالت های مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آفرینش های هنری؛ بستری برای توانمندسازی بسیجیان

مرکز آفرینش های هنری؛ بستری برای توانمندسازی بسیجیان