مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-16سياسي

بیانیه بسیج مداحان در دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات


سازمان بسیج مداحان و هیأت های مذهبی کشور در تبیین مشارکت حداکثری و لزوم حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات 1400 بیانیه ای صادر کرد.

- متن این بیانیه به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم أللّهُمَّ وَفِّقنَا لِمَا تُحِبُّ وَ تَرضَی  یکی از مهم ترین عرصه های سیاسی هر کشور در پی اعلام مشروعیت خود در فضای داخلی و بین المللی، ورود به بحث انتخابات است که دارای حساسیت بسیار بالایی نسبت به سایر عرصه های دیگر در آن کشور است که همواره برای تحقق آن از  تمامی ظرفیت های بالفعل و بالقوه استفاده می شود.

با توجه به اینکه رکن اصلی از حضور در پای صندوق های رای هرگز استقلال و پیشرفت کشور را تامین و تضمین نخواهد کرد و با تأسی از منویات رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در اصل مشارکت حداکثری تاکید داشته و دوشادوش سایر آحاد ملت ولایت مدار مومن و همیشه در صحنه، شرکت در انتخابات را نه یک حق، بلکه تکلیفی برای اعتلای کشور می داند.

امید است با وحدت کلمه، مشارکت آگاهانه و مسئولانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخاب فرد اصلح و مطلوب، گام های روشن، موثر و محکمی در راستای گام دوم انقلاب و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بسیج مداحان در دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات

بیانیه بسیج مداحان در دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات