مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-16سياسي

رأی به نامزد من یا نامزد جبهه انقلاب؟


یک فعال سیاسی در یادداشتی، به تحلیل و بررسی موضوع رأی به نامزد مورد اجماع جبهه انقلاب پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مهدی جهان تیغی فعال سیاسی در یادداشتی با عنوان رأی به نامزد قوی من یا نامزد ضعیف تر مورد اجماع جبهه انقلاب؟! به تحلیل شرایط پیش رو در انتخابات ریاست جمهوری و اجماع نامزدهای جبهه انقلاب پرداخت.

در این یادداشت آمده است: برای انتخابات های گذشته و یا انتخابات پیش رو برای بسیاری از جوانان انقلابی و یا بخشی از مردم این سوال پیش آمده که اگر یکی از افراد حاضر در میان کاندیداهای جبهه انقلاب را بیش از بقیه قوی تر، کارشناس تر و با برنامه تر تشخیص بدهند، چرا باید به کاندیدایی رای بدهند که جبهه انقلاب نهایتا روی او اجماع بیشتری دارد در حالی که از گزینه آنها به لحاظ فردی ضعیف تر به نظر می رسد؟! به این نوع پرسش تاکنون جواب های متعددی داده شده است.

منجمله اینکه فرد مورد نظر شما احتمال رای آوری کمتری دارد یا آرای جبهه انقلاب شکسته می شود و یا اساسا اولویت اول عبور از وضعیت موجود و پیروزی جبهه انقلاب است و این پیروزی از انتخاب افراد مهمتر است.

 همه این جواب ها محل تامل است و منطق قابل توجهی در پشت آن خوابیده است؛ اما می شود به سوال مذکور جواب های جدیدتر و از زوایای دیگری نیز داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی به نامزد من یا نامزد جبهه انقلاب؟

رأی به نامزد من یا نامزد جبهه انقلاب؟