مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-16اقتصادي

تاکنون مجوز حمل گندم به خارج از استان اردبیل صادر نشده است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: تاکنون هیچ مجوزی برای خروج گندم از محدوده استان اردبیل صادر نشده و هر اقدامی در این زمینه قاچاق محسوب می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: تاکنون هیچ مجوزی برای خروج گندم از محدوده استان اردبیل صادر نشده و هر اقدامی در این زمینه قاچاق محسوب می شود.

علی نوبخت 25 خرداد در جریان بازدید از روند خرید محصول گندم در مراکز خرید شمال استان اردبیل اظهار کرد: ما کشاورزان را الزام به فروش محصول خود به قیمت تضمینی نمی کنیم اما چنانچه انباری انجام شود باید با اخذ مجوز و ثبت اطلاعات در سامانه انبارها رخ دهد تا گندم ذخیره سازی شده کالای قاچاق محسوب نشود.

وی تصریح کرد: تاکنون مجوز خروج گندم از محدوده استان اردبیل صادر نشده و بعید است امسال با توجه به پایین بودن میزان تولید گندم در استان، مجوزی برای خروج گندم از محدوده استان به کارخانه ها و سایر مجموعه های فرآوری صادر شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: ما رکورد تولید 575 هزار تن گندم را در استان متناسب با ظرفیت سیلوها و انبارها داریم به طوری که 375 هزار تن ظرفیت فعلی انبارها و سیلوهاست.

نوبخت افزود: امسال میزان خرید گندم تا 200 هزار تن پیش بینی شده که قطعا این میزان نیز کفاف و پاسخگوی نیاز استان خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون مجوز حمل گندم به خارج از استان اردبیل صادر نشده است

تاکنون مجوز حمل گندم به خارج از استان اردبیل صادر نشده است