مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-16اقتصادي

حمایت جهاد کشاورزی لرستان از پرورش 30 نوع گیاه دارویی


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در حال حاضر پرورش بالغ بر 30 نوع گیاه دارویی توسط این سازمان در استان حمایت می شود.

- ایسنا/لرستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در حال حاضر پرورش بالغ بر 30 نوع گیاه دارویی توسط این سازمان در استان حمایت می شود.

جواد صالحیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که چند سالی است که کش گیاهان دارویی در استان باب شده، اظهار کرد: باتوجه به شرایط آب و هوایی و کوهستانی بودن بیشتر مناطق استان، زمینه خوبی برای پرورش گیاهان دارویی در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: حدود 2000 گونه گیاه خود رو در استان شناسایی شده که از این تعداد 300 گونه دارویی است که نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل لرستان در زمینه پرورش گیاهان دارویی است.

صالحیان عنوان کرد: پرورش گیاهان دارویی چند سال است که در استان باب شده که با این مدت کم جز استان های برتر در کشور هستیم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به این که در حال حاضر پرورش بالغ بر 30 نوع گیاه دارویی توسط این سازمان در استان حمایت می شود، بیان کرد: در این زمینه مباحث آموزشی و ترویجی را انجام داده و کل اندام تکثیری گیاهان دارویی مانند ساقه، پیاز، دانه، بذر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جهاد کشاورزی لرستان از پرورش 30 نوع گیاه دارویی

حمایت جهاد کشاورزی لرستان از پرورش 30 نوع گیاه دارویی