مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-16پزشكي

گیم نت ها در مشهد کمترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کمترین رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بین گیم نت ها و باشگاه های ورزشی است.

- به گزارش، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد از واکسینه شدن سه هزار و 500 داوطلب با واکسن ایرانی کووبرکت در مشهد خبر داد.

مهدی قلیان با بیان این که داوطلبان 18 تا 75 سال در مشهد از طریق سامانه 4030 ثبت نام کرده اند، ادامه داد: مقرر است 2 نوبت واکسن را به فاصله 28 روز دریافت کنند که واکسیناسیون داوطلبان واکسن ایرانی کووبرکت در 5 پایگاه در حال اجراست.

گیم نت ها کمترین رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند وی افزود: هم اکنون کادر بهداشت و درمان در خراسان رضوی بین 97 تا 98 درصد واکسینه شده اند و واکسیناسیون اساتید دانشگاه، معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در تابستان امسال انجام می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: در حال حاضر کمترین رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بین گیم نت ها و باشگاه های ورزشی است و بانک ها تا 91 درصد و نانوایی ها تا 86 درصد اصول بهداشتی در مقابله با کرونا را رعایت می کنند، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در بین دانش آموزان در مراکز امتحانی نیز 97 درصد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیم نت ها در مشهد کمترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند

گیم نت ها در مشهد کمترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند