مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-16سياسي

ایرانیان خارج از کشور برای رای دادن به کجا مراجعه کنند + آدرس شعب


وزارت خارجه آدرس شعب اخذ رای در خارج از کشور را منتشر کرد.

- ایرانیان خارج از کشور برای رای دادن به کجا مراجعه کنند + آدرس شعب وزارت خارجه آدرس شعب اخذ رای در خارج از کشور را منتشر کرد.

.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا با توجه به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف، وزارت امور خارجه آدرس شعب اخذ رای در خارج از کشور را در سایت خود منتشر کرد.

براساس اعلام روز دوشنبه سخنگوی وزارت امور وزارت خارجه براساس برخی از آمار های غیر رسمی حدود 3/5 میلیون واجد شرایط برای شرکت در انتخابات در خارج از کشور وجود دارند .

خطیب زاده تصریح کرد : در 133 نمایندگی ایران 234 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است وی تصریح کرد: تحقیقا در تمام کشورهایی که دارای نمایندگی هستیم یک و یا بیش از یک صندوق رای در نظر گرفته شده است و در سه کشور کانادا، یمن و سنگاپور امکان برگزاری انتخابات فراهم نشده است .

وی گفت : هموطنان ایرانی در کانادا می توانند با مراجعه به نقاط مرزی کانادا و آمریکا در انتخابات شرکت کنند چرا که در این مناطق با هماهنگی های انجام شده صندوق اخذ آرا در نظر گرفته شده است این دیپلمات ارشد کشورمان تصریح کرد : همچنین وزارت امور خارجه با همکاری وزارت ارشاد و سایر دستگاه های مربوطه 160 ویزای خبرنگاری برای پوشش انتخابات توسط رسانه های خارجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیان خارج از کشور برای رای دادن به کجا مراجعه کنند + آدرس شعب

ایرانیان خارج از کشور برای رای دادن به کجا مراجعه کنند + آدرس شعب