مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-16اجتماعي

پیش بینی وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی در استان قزوین


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی تا پایان هفته وضعیت جوی پایدار است، گفت: برای فردا پنج شنبه 27 خرداد وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی را خواهیم داشت که در شهرهای بویین زهرا، - ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی تا پایان هفته وضعیت جوی پایدار است، گفت: برای فردا پنج شنبه 27 خرداد وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی را خواهیم داشت که در شهرهای بویین زهرا، تاکستان و کوهین نمود بیشتری دارد.

مریم بهروزی در گفت وگو با ایسنا با اعلام اینکه بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی تا پایان هفته وضعیت جوی پایدار است، اظهار کرد: به لحاظ دمایی تا فردا پنج شنبه 27 خرداد روند افزایش نسبی دما را داریم که از این افزایش از روز سه شنبه 25 خرداد آغاز شده است.

وی افزود: برای فردا پنج شنبه 27 خرداد وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی را خواهیم داشت که در شهرهای بویین زهرا، تاکستان و کوهین نمود بیشتری دارد؛ همچنین برای روز جمعه کاهش نسبی را خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته آوج با 13 و رازمیان با 39 درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرهای استان بودند، دمای شهر قزوین نیز بین 16 و 37 درجه سلسیوس در نوسان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی در استان قزوین

پیش بینی وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی در استان قزوین