مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-16سياسي

مقابله با رأی اتوبوسی در البرز/خرید و فروش آرا رصد می شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به شرایط مساعد استان برای برگزاری انتخابات، گفت: تردد اتوبوس های حامل رای دهندگان و برگزاری هرگونه مراسم در 48 ساعت مانده به ساعت برگزاری انتخابات ممنوع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، پیش از ظهر امروز در آخرین نشست ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم انتخاباتی استان البرز که در این اداره کل برگزار شد، گفت: تمام فعالیت های تبلیغاتی به صورت ویژه پایش می شود و تخلفات کاندیداها را شناسایی و رسیدگی کرده ایم.

دادستان کرج در ادامه ضمن مطلوب ارزیابی کردن شرایط استان برای برگزاری انتخابات ریاست جموری و شوراهای شهر و روستا، افزود: فرمانداری ها با تشکیل کمیته بهداشتی بر رعایت نکات بهداشتی در صندوق های اخذ رای نظارت کنند تا مراجعان با اطمینان از رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای حاضر شوند.

وی افزود: برای نظارت بر روند انتخابات، کلیه دادستان های استان توجیه شده اند و این نظارت میدانی بر حسن اجرا و روند برگزاری متمرکز خواهد بود.

  مددی از صدور دستورات برای ممانعت از تردد اتوبوس های حامل رای دهندگان و برگزاری هرگونه مراسم در 48 ساعت مانده به ساعت برگزاری انتخابات خبر داد و تاکید کرد: تاکنون پرونده قضایی مهمی در استان تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با رأی اتوبوسی در البرز/خرید و فروش آرا رصد می شود

مقابله با رأی اتوبوسی در البرز/خرید و فروش آرا رصد می شود