مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-16سياسي

شورای ششم مشهد آن طور که باید به حمل ونقل عمومی نپرداخته است


در این دوره شورا باوجود اتفاقات خوبی که در حوزه توسعه مسیرهای دوچرخه و بایدو افتاد ولی آن طور که باید به حمل ونقل عمومی پرداخته نشده است.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فعال حوزه شهری گفت: در این دوره شورا باوجود اتفاقات خوبی که در حوزه توسعه مسیرهای دوچرخه و بایدو افتاد ولی آن طور که باید به حمل ونقل عمومی پرداخته نشده است.

 سرعت اولیه ای که در حمل ونقل عمومی در ایجاد خطوط بی آرتی داشتیم بعد از مدتی متوقف شد و بخش عمده ای از بودجه عمرانی در حال حاضر مربوط به پروژه های خودرومحور هستند به جای پروژه های انسان محور.

محمد صابریان در گفت وگو با ایسنا درخصوص ارزیابی عملکرد کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد اظهار کرد: انتقادات گاهی به عملکرد شهرداری است.

در مواردی پیش آمده که گاهی شهرداری بدون هماهنگی با کمیسیون جلو رفته است، اما نکته اصلی انتقاد ما به کمیسیون حمل و نقل این است که در حال حاضر و در شرایطی که بیشتر شهرهای مدرن دنیا به سمت حمل و نقل های انسان محور، پاک تر و محیط زیستی تر درحرکتند، بخش عمده ای از بودجه عمرانی مربوط به پروژه های خودرومحور هستند به جای پروژه های انسان محور و حمل و نقل سبز.

پروژه های انسان محور با هزینه کمتری می تواند دستاوردهای بیشتری داشته باشد وی با بیان اینکه اگر کارکرد هزینه را درنظر بگیریم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ششم مشهد آن طور که باید به حمل ونقل عمومی نپرداخته است

شورای ششم مشهد آن طور که باید به حمل ونقل عمومی نپرداخته است