مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-16سياسي

لزوم اشاعه رافت رضوی در جامعه


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان بر لزوم اشاعه رافت رضوی در جامعه تاکید کرد و گفت: دهه کرامت فرصت ارزشمندی برای تحقق این مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در سنندج، محمد جباری پیش از ظهر در دیدار با خانواده زندانی شهرستان سنندج اظهار کرد: دهه کرامت، فرصتی مناسب برای توجه به مستضعفان و دلجویی از آنها است.

وی با اشاره به اینکه فرصت 10 روزه دهه کرامت زمانی مغتنم در راستای انسجام و تمرکز در برنامه ریزی برای سرکشی و دلجویی به خانواده زندانیان است بر لزوم اشاعه رأفت رضوی در جامعه تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود و شرایط سخت و طاقت فرسای زندگی خانواده مددجویان شاید بشود گفت علاوه بر همه آداب و فرهنگ رضوی، به اشاعه رأفت رضوی با حمایت و مراقبت از خانواده مددجویان که همانا یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین اخلاق امام رضا(ع) توجه رأفت ویژه به مستضعفان است، مبادرت ورزیم.

جباری در این بازدید قول مساعد در بررسی مجدد پرونده سرپرست خانوار و اعطای امتیازات ارفاقی در راستای مراقبت و حفظ حریم خانواده را اعلام کرد.

مدیرکل زندان های کردستان عنوان کرد: امید است با توسعه فرهنگ حمایتی در جامعه و توجه ویژه به خانواده زندانیان همزمان با دهه ارزشمند کرامت که فرصتی مغتنم در پرداختن به این ارزش دینی و اخلاقی است بتوانیم دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اشاعه رافت رضوی در جامعه

لزوم اشاعه رافت رضوی در جامعه