مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-16اقتصادي

بزرگترین آسیاب صنعت سرب و روی کشور در مهریز نصب شد


مدیر مجتمع سرب و روی مهدی اّباد بهادران مهریز گفت: بزرگترین آسیاب(بالمیل) صنعت سرب و روی کشور در این مجموعه صنعتی و تولیدی با موفقیت نصب شد.

- ایسنا/یزد مدیر مجتمع سرب و روی مهدی اّباد بهادران مهریز گفت: بزرگترین آسیاب(بالمیل) صنعت سرب و روی کشور در این مجموعه صنعتی و تولیدی با موفقیت نصب شد.

امین صفری در این باره گفت: این بال میل در سال 1398 توسط شرکت thyssenkrupp آلمان به طول 11 متر و ارتفاع 5.

5 متر طراحی، ساخته و نصب شد.

وی افزود: ظرفیت ورودی این آسیاب 250 تن بر ساعت بار خشک و میزان بار در گردش آن نیز 750 تن است و انرژی مورد نیاز این بال میل توسط یک موتور الکتریکی با قدرتی نزدیک به 7500 اسب بخار(5500Kw) تامین می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: معدن سرب و روی مهدی آباد بزرگترین معدن سرب و روی کشور است و با برآورد سرمایه گذاری بیش از یک میلیارد دلار به عنوان یکی از مهمترین طرحهای صنایع معدن ایران در زمینه تأمین خوراک کارخانجات شمش سرب و روی کشور مطرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی معدن سرب و روی مهدی آباد، صفری گفت: با ساخت کارخانجات سرب و روی در این مجتمع قریب به 2.

5 درصد فلز روی جهان تولید خواهد شد که در حال حاضر فاز اول ساخت کارخانجات فرآوری بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مقرر است مطابق برنامه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین آسیاب صنعت سرب و روی کشور در مهریز نصب شد

بزرگترین آسیاب صنعت سرب و روی کشور در مهریز نصب شد