مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-16ورزشي

عدم نظارت مستمر دلیل برخی تخلفات در شوراها است


یک نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر قائمشهر مشکلات مختلف از جمله تخلفات را در شوراها ناشی از عدم نظارت بر فعالیت ها بیان کرد.

- با اشاره به مشکل درآمد شهرداری ها، ایجاد فضاهای تفریحی و گردشگری در حاشیه رودخانه های سیاهرود و تلار، بازسازی و بهسازی مهمترین عامل اشتغالزایی شهر یعنی کارخانه های نساجی مازندران، استفاده از ظرفیت های ورزشی شهر در تمامی رشته ها به ویژه تیم فوتبال نساجی به منظور بازیکن سازی و جذب اسپانسر، نظارت مستمر بر دریافتی ها و پرداختی های شهرداری به منظور جلوگیری از هدررفت منابع را از از جمله راهکارها برای تأمین درآمد پایدار ذکر کرد.

وی درباره جذب نیرو در شهرداری نیز گفت: تمامی پست ها و مسئولیت ها باید براساس تخصص و تعهد تعیین شود و از افراد غیرمتخصص در پست های تخصصی استفاده نمی شود، همچنین نیروها براساس مصاحبه حضوری و نوع مدرک متناسب با پست مورد نظر انتخاب شده و با هرگونه رانت مقابله خواهد شد.

کیانی درونکلایی چالش بسیاری از اعضای شورای شهرها و مشکلات مختلف از جمله تخلفات مالی را ناشی از عدم نظارت مستمر بر فعالیت های اعضای شورا از سوی دستگاه های نظارتی دانست و درباره برنامه هایش برای برون رفت از مشکلات و نظارت مؤثر بر عملکرد شوراهای اسلامی شهر در دوره جدید گفت: برگزاری علنی تمامی جلسات شورای شهر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم نظارت مستمر دلیل برخی تخلفات در شوراها است

عدم نظارت مستمر دلیل برخی تخلفات در شوراها است