مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-16اقتصادي

هدیه حیرت آور همراهی عالیس؛ خانواده+14


عالیس به پاس 14 سال همراهی شما عزیزان و برای تکریم بنیان خانواده، هدیه همراهی عالیس را به شما همراهان همیشگی، خانواده و دوستانتان تقدیم می کند.

تفاوت هدیه عالیس این است که علاوه بر فرد برنده، تمام اعضای خانواده و14 نفر از آشنایان و دوستانش نیز، هرکدام نفری 50 میلیون تومان دریافت می کنند.

شانس برنده شدن شما به وسعت تمام اعضای خانواده و آشنایان شماست در مسابقه عالیس، شما می توانید با خرید حداقل 14 محصول جایزه دار عالیس شامل : انواع دوغ، شیر، و همچنین محصولات ویت بار (تحت لیسانس عالیس) و ارسال کد ثبت شده روی محصولات، در قرعه کشی ماهیانه عالیس شرکت کنید.

فرد برنده به همراه تمام اعضای خانواده اش شامل: پدربزرگ ها، مادربزرگ ها، پدر، مادر، خواهر ها، برادرها، همسر و فرزندان، بعلاوه ی 14 نفر از آشنایان و دوستان به انتخاب خود فرد برنده، نفری 50 میلیون تومان هدیه همراهی عالیس دریافت می کنند.

(به شرط ارسال حداقل هر نفر 14 کد و دریافت کد ویژه قرعه کشی) فرد برنده و هر کدام از اعضای خانواده، دوستان و آشنایانش می بایست 14 کد محصول را با خط تلفن همراهی که به نام خودشان است، ارسال کرده و کد ویژه قرعه کشی را دریافت کرده باشند.

به هر 14 کد ارسالی، یک امتیاز ویژه قرعه کشی تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه حیرت آور همراهی عالیس؛ خانواده+14

هدیه حیرت آور همراهی عالیس؛ خانواده+14