مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-16سياسي

حفظ حقوق و حرمت اصحاب فرهنگ و هنر در اولویت منتخبان قرار گیرد


اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و انجمن های فرهنگی هنری استان با صدور بیانیه ای مشترک با اشاره به لزوم توجه به اعتلاء فرهنگ و هنر و حفظ حقوق و حرمت اصحاب فرهنگ و هنر توسط منتخبان، - مردم را به شرکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد 1400 دعوت کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی: همه کسانی که به نظام جمهوری اسلامی و به استقلال کشور معتقدند، به آینده کشور اهمیت می دهند، دلشان برای منافع ملی می سوزد، باید در انتخابات شرکت کنند .

در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم.

انتخاباتی که تضمین کننده جمهوریت، استقلال، امنیت و اقتدار ایران اسلامی است.

مردم همیشه در صحنه ایران در حالی به استقبال این انتخابات می روند که این موضوع بیش از هر زمانی مورد هجمه مخالفان و دشمنان نظام قرار گرفته است از این رو با توجه به شرایط فعلی مسئله انتخابات از اهمیت و حساسیت فراوانی برخوردار است.

برگزاری انتخابات با حضور و مشارکت حداکثری و اداره کشور بر اساس رأی و نظر مردم از اصلی ترین و مهمترین جلوه های جمهوریت نظام است که به حول و قوه الهی، این بار نیز مثل همیشه با حضور پرشور مردم فهیم، محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ حقوق و حرمت اصحاب فرهنگ و هنر در اولویت منتخبان قرار گیرد

حفظ حقوق و حرمت اصحاب فرهنگ و هنر در اولویت منتخبان قرار گیرد