مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-16سياسي

انتخاب دولتی فرهنگ محور راهگشای برون رفت از خمودگی


رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان معتقد است: انتخاب دولتی فرهنگ محور راهگشای برون رفت از خمودگی و رخوت این روزهای جامعه است.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان معتقد است: انتخاب دولتی فرهنگ محور راهگشای برون رفت از خمودگی و رخوت این روزهای جامعه است.

محمد یاقوت پور به ایسنا گفت: پیچیدگی های عرصه فرهنگ و هنر و مشکلات خاصی که در راه تعالی این حوزه وجود دارد اقتضا می کند که رییس جمهور منتخب با نگاهی انقلابی و متعهدانه و البته جریان ساز علاوه بر تغییر و تحولات سیاسی و اقتصادی، بر انجام تحولات اساسی در عرصه فرهنگ و هنر و تغییر ساختارهای فرهنگی اعتقاد داشته باشد.

وی با بیان اینکه انتخاب دولتی فرهنگ محور راهگشای برون رفت از خمودگی و رخوت این روزهای جامعه است، افزود: رییس جمهور آینده باید در زمینه رفع مشکلات مدیریتی و بوروکراتیک، ناکارآمدی سیستمی و موازی کاری دستگاه ها و ارگان های چندگانه فرهنگی و هنری در کشور و مدیریت های پنهان و نیز بهره گیری از امکان بسیج مجموعه ای از نخبگان و کارشناسان فرهنگی به ویژه در خصوص تعالی بخشی به هنر متعالی و فرهنگ ساز نمایش که از تاثیرگذارترین هنرها در بستر جامعه است، به جد کوشا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب دولتی فرهنگ محور راهگشای برون رفت از خمودگی

انتخاب دولتی فرهنگ محور راهگشای برون رفت از خمودگی