مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-16سياسي

ادغام یا الحاق دانشگاه های تک جنسیتی در طرح آمایش معنایی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با ادغام دانشگاه کوثر مخالف است، - نماینده مردم بجنورد در ملجس گفت: دانشگاه های تک جنسیتی یا ماموریت گرا را خوب توجیه نکرده اند که این فضا، اصلا در ادغام یا الحاق معنا پیدا نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با ادغام دانشگاه کوثر مخالف است، اظهار کرد: اصل موضوع آمایش آموزش عالی منطقی است، اما وزارت علوم 5 سال دیر و در سال آخر دولت این آمایش را شروع کرده که باعث مشکلاتی شده است.

وحیدی بیان کرد: دانشگاه های تک جنسیتی یا ماموریت گرا را خوب توجیه نکرده اند که این فضا، اصلا در ادغام یا الحاق معنا پیدا نمی کند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه نگاری های خود به رهبر انقلاب درباره ضرورت فعالیت دانشگاه های تک جنسیتی، ادامه داد: دانشگاه کوثر مهم ترین دانشگاه تک جنسیتی کشور است چرا که تنها دانشگاهی است که با مجوز شورای گسترش، سه دانشکده با 21 رشته دارد و توسعه فضای رشته ای و دانشکده ای در این دانشگاه دیده شده است.

وی با تأکید براینکه دانشگاه کوثر دانشگاه استانی نیست که بخواهیم آن را ادغام کنیم، افزود: در ان دانشگاه 60 هیئت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام یا الحاق دانشگاه های تک جنسیتی در طرح آمایش معنایی ندارد

ادغام یا الحاق دانشگاه های تک جنسیتی در طرح آمایش معنایی ندارد