مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-16سياسي

گفتمان عدالت محور مطالبه مردم از رییس جمهور در انتخابات 1400 است


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: گفتمان عدالت محور و مبارزه با فساد مطالبه مردم از رییس جمهور در انتخابات 1400 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری در سال های مختلف از جمله بیانات معظم له در انتخابات 1400 می توان به شاخصه هایی از قبیل هوشمندی و با برنامه بودن، کاردان در مدیریت امور مختلف کشور، مبارزه با فساد، امانتداری، پاکدامنی، دانستن نیازهای جامعه و مردم، را به عنوان ویژگی های فرد اصلح شناسایی کرد که این مهم باید توسط زنان و مادران برای اعضای خانواده تشریح شوند.

وی تاکید کرد: مشارکت زنان در همه فعالیت های سیاسی یک ضرورت است و این مشارکت به معنای آن است که زنان در تمامی عرصه ها نقش تعیین کننده و اثرگذاری داشته و می توانند در ارتقای بصیرت و آگاهی اعضای خانواده و به تبع آن افراد جامعه نقش آفرین باشند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، تدوین طرح های فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی را اولویت اصلی این اداره در حوزه بانوان عنوان کرد و گفت: بانوان فعال در نهضت پیشرفت زنان استان، اعضای اتاق فکر فرهنگی برای سازمان تبلیغات اسلامی هستند که با احصای نیاز از مناطق مختلف جامعه می توانند به تدوین طرح های موفق در زمینه اجتماعی، آموزشی، کارآفرینی و ترویج فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان عدالت محور مطالبه مردم از رییس جمهور در انتخابات 1400 است

گفتمان عدالت محور مطالبه مردم از رییس جمهور در انتخابات 1400 است