مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-16اقتصادي

وارد مدار شدن دو نیروگاه غرب کارون و پالایشگاه آبادان


سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور از وارد مدار شدن نیروگاه غرب کارون شرکت نفت و نیروگاه پالایشگاه آبادان به منظور تولید برق و عبور بدون خاموشی از تابستان امسال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور از وارد مدار شدن نیروگاه غرب کارون شرکت نفت و نیروگاه پالایشگاه آبادان به منظور تولید برق و عبور بدون خاموشی از تابستان امسال خبر داد.

کیومرث زمانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از همه ظرفیت های تولید برای عبور از شرایط دشوار امسال در تامین برق استفاده خواهیم کرد تا تابستان را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: با تلاش های انجام شده، نیروگاه غرب کارون شرکت نفت با ظرفیت 260 مگاوات وارد مدار شده است و در حال تولید برق و توزیع توان به شهر اهواز است.

سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور تصریح کرد: این نیروگاه اکنون در مدار تولید استان خوزستان است و روزانه به صورت متوسط حدود 230 تا 240 مگاوات برق به شبکه خوزستان تزریق می کند.

زمانی عنوان کرد: نیروگاه پالایشگاه آبادان نیز یکی دیگر از نیروگاه های استان خوزستان است که صنعت برق توانسته همکاری این نیروگاه را برای تولید برق و عبور از شرایط دشوار تابستان امسال جلب کند.

وی افزود: از نیروگاه پالایشگاه آبادان درخواست شده است که روزانه حدود 50 مگاوات برق وارد مدار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارد مدار شدن دو نیروگاه غرب کارون و پالایشگاه آبادان

وارد مدار شدن دو نیروگاه غرب کارون و پالایشگاه آبادان