مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-16اجتماعي

کاهش آلودگی هوا، ترافیک و ساماندهی بافت ناپایدار و فرسوده 3 اولویت شورای شهر ششم


کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و ساماندهی بافت ناپایدار و فرسوده را سه اولویت شورای ششم دانست.

- یک کارشناس حوزه شهری گفت: کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و ساماندهی بافت ناپایدار و فرسوده را سه اولویت شورای ششم دانست.

ناصر امانی کاندیدای شورای شهر ششم تهران در گفت وگو با ایسنا، درباره اولویت های شورای شهر تهران با بیان اینکه با توجه به نظرسنجی های انجام شده بعد از مشکلات معیشتی و اقتصادی، آلودگی هوا که ارتباط نزدیکی با سلامت مردم دارد و ترافیک که ارتباط مستقیمی با وقت و اعصاب دارد جزء مشکلات مردم تعیین شد که مردم خواستار رفع آن از سوی مسئولان هستند، تصریح کرد: همچنین ناپایداری ساختمان های ایمن و بافت فرسوده باید یکی از اولویت های شورای شهر ششم قرار گیرد تا شهری ایمن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه راه حل آلودگی هوا و ترافیک توسعه حمل و نقل عمومی است، گفت: با وجود مصوبات و قوانین زیاد متاسفانه دولت ها توسعه حمل و نقل عمومی و کمک به آن را در حد حرف باقی گذاشتند و با اینکه دولت ها در حرف موافق بودند اما در عمل وزارتخانه ها و معاونین مصوبات را اجرا نمی کردند.

به گونه ای که طرح کاهش آلودگی هوا را در دوره مدیریت 12 ساله جهادی به کمیسیون زیربنایی دولت بردیم و حتی معاون اول رییس جمهور وقت نسبت به ابلاغ آن اقدام کرد اما تعدد دستگاه ها و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آلودگی هوا، ترافیک و ساماندهی بافت ناپایدار و فرسوده 3 اولویت شورای شهر ششم

کاهش آلودگی هوا، ترافیک و ساماندهی بافت ناپایدار و فرسوده 3 اولویت شورای شهر ششم