مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-16سياسي

نگاه دولت جدید به توسعه کشور، متوازن و منصفانه باشد


نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس اصول عزت، حکمت و مصلحتی که در قانون اساسی ترسیم شده ما باید دنبال منافع ملی باشیم، هر کشور در دنیا به دنبال منافع ملی خودش است و تحقق این منافع در ابتدا باید با اتکا به ظرفیت های داخلی باشد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس اصول عزت، حکمت و مصلحتی که در قانون اساسی ترسیم شده ما باید دنبال منافع ملی باشیم، هر کشور در دنیا به دنبال منافع ملی خودش است و تحقق این منافع در ابتدا باید با اتکا به ظرفیت های داخلی باشد.

دکتر محمد خدابخشی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: من به عنوان یک نماینده مناطق کمتر توسعه یافته از دولتی که در آینده نزدیک تشکیل خواهد شد انتظار دارم که نگاهش به توسعه کشور یک نگاه متوازن و منصفانه باشد.

وی افزود: ما از این که برخی از مناطق کشور در سال های گذشته به واسطه ایجاد زیرساخت ها توسعه پیدا کردند خوشحال هستیم، توسعه این مناطق نباید متوقف شود اما دولت آینده و شخص رییس جمهوری که انتخاب می شود باید به آن مناطقی که کمتر مورد توجه بودند و الان شاخص های آن ها در حوزه های مختلف به ویژه در زیرساخت ها با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد و کمتر توسعه یافته اند توجه ویژه ای داشته باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه دولت جدید به توسعه کشور، متوازن و منصفانه باشد

نگاه دولت جدید به توسعه کشور، متوازن و منصفانه باشد