مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-16اقتصادي

وزیر راه و شهرسازی وارد دمشق شد


وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به دمشق گفت: ایران و سوریه توسعه همکاری های دوجانبه را به ویژه در زمینه سازندگی و توسعه عمرانی در دستور کار خود قرار داده اند.

- به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی از تصمیم تهران و دمشق برای گسترش همکاری های اقتصادی خبر داد و گفت: با اتکای بر امنیت و استقراری که در مرحله پسابحران در سوریه به وجود آمده است، دو کشور توسعه همکاری های دوجانبه را به ویژه در زمینه سازندگی و توسعه عمرانی در دستور کار خود قرار داده اند و با اراده ای مضاعف این موضوع را پیگیری می کنند.

وی گفت: ما همه مؤلفه ها و عواملی را که می تواند ظرفیت ها را به خدمت بگیرد تا همکاری ها در مرحله بازسازی سوریه کارآمدی خود را پیدا کند، در دستور کار خودمان قرار دادیم.

اسلامی تأکید کرد: بر این باوریم که باید از ظرفیت های بخش خصوصی در حوزه صنعتی و توسعه عمرانی بهره بگیریم تا با توجه به هماهنگی هایی که در حوزه های مالی و حمل و نقل به وجود آمده، بتوانیم طرح های مشترک را پیش ببریم.

وزیر راه و شهرسازی کشورمان شامگاه سه شنبه در رأس هیأت ارشد اقتصادی و با استقبال سامر الخلیل وزیر اقتصاد سوریه وارد دمشق شد.

قرار است، محمد اسلامی در این سفر 4 روزه، با حسین عرنوس نخست وزیر سوریه و برخی مقامات این کشور از جمله وزیران اقتصاد، تجارت داخلی، مسکن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه و شهرسازی وارد دمشق شد

وزیر راه و شهرسازی وارد دمشق شد