مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-16پزشكي

بستری 320 بیمار کرونایی در مازندران


شماره معکوس بزرگ ترین رویداد کشور شروع شده و این درحالیست که رعایت پروتکل های بهداشتی در روز انتخابات یکی از دغدغه های مهم مسئولان است،مازندران نیز هنوز درگیر این ویروس بوده و شرایط ایمن بهداشتی را برای روز انتخابات می طلبد، - ایسنا/مازندران شماره معکوس بزرگ ترین رویداد کشور شروع شده و این درحالیست که رعایت پروتکل های بهداشتی در روز انتخابات یکی از دغدغه های مهم مسئولان است،مازندران نیز هنوز درگیر این ویروس بوده و شرایط ایمن بهداشتی را برای روز انتخابات می طلبد، در حال حاضر 320 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، اعلام کرد: ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 55 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد 59 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،رییس این نهاد با هم اکنون 221 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد 45 نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 320 بیمار کرونایی در مازندران

بستری 320 بیمار کرونایی در مازندران