مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-16پزشكي

روزنه امید


در رشته پزشکی هر جا روش های گوناگون برای درمان به کار برود، نشان دهنده نبود روشی کاملا اثربخش و قابل قبول همگان است که در درمان کرونا ما با این مسئله مواجه هستیم.

- در رشته پزشکی هر جا روش های گوناگون برای درمان به کار برود، نشان دهنده نبود روشی کاملا اثربخش و قابل قبول همگان است که در درمان کرونا ما با این مسئله مواجه هستیم.

در این میان اما خبر خوب این است که دانشمندان به تازگی داروهایی را شناسایی کرده اند که به طور مستقیم یا غیر مستقیم می توانند به عنوان داروهای اختصاصی ضد ویروسی به کار گرفته شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالقاسم رییس سادات، متخصص بیماری های عفونی، در یادداشتی در روزنامه همشهری نوشت: با این که بیش از 18 ماه از شیوع کرونا می گذرد و تاکنون بیش از 171میلیون نفر مبتلا شده و نزدیک به 4 میلیون نفر هم جانشان را از دست داده اند اما هنوز هم نکات تاریک و ناشناخته در این بلای همه گیر بر جای مانده و پزشکان و دیگر دانشمندان بیولوژی، فیزیولوژی، پاتولوژی، ویروس شناسی و سم شناسی را با وجود تکنولوژی پیشرفته در همه شاخه های دانش و پژوهش همچنان کم توان و سردرگم نگه داشته است.

اگر از خاستگاه ویروس و پخش آن در جهان که شناخت آن نیاز به آگاهی، ریزبینی، آینده نگری و مردم دوستی حاکمان داشته است، چشم پوشی کنیم، باید به جست وجو و یافتن نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنه امید

روزنه امید