مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-16اجتماعي

افزایش سرعت باد در استان تهران/ پیش بینی آلودگی هوای پایتخت


از ظهر امروز تا تا شنبه (26 تا 29 خرداد) گاهی افزایش موقت سرعت وزش باد در برخی مناطق استان تهران پیش بینی می شود علاوه بر آن با افزایش دما و حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده ازن احتمال افزایش غلظت این آلاینده و برقراری وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه .

- از ظهر امروز تا تا شنبه (26 تا 29 خرداد) گاهی افزایش موقت سرعت وزش باد در برخی مناطق استان تهران پیش بینی می شود علاوه بر آن با افزایش دما و حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده ازن احتمال افزایش غلظت این آلاینده و برقراری وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس در برخی نقاط پایتخت طی امروز وجود خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی چهار روز آینده وضعیت جوی استان تهران، آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات وزش باد، در ارتفاعات استان در ساعات بعداز ظهر گاهی با افزایش موقت ابر پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در ساعات بعداز ظهر افزایش نسبی بعضی آلاینده ها از جمله ازن و ذرات معلق کمتر از 2.

5 میکرون در نواحی پرتردد شهری مورد انتظار است همچنین از ظهر امروز تا تا شنبه (26 تا 29 خرداد) گاهی افزایش موقت سرعت وزش باد در برخی مناطق پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرعت باد در استان تهران/ پیش بینی آلودگی هوای پایتخت

افزایش سرعت باد در استان تهران/ پیش بینی آلودگی هوای پایتخت