مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-16اجتماعي

چگونگی سنجش صلاحیت نیروهای «خرید خدمتی» اعلام شد


از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، بخشنامه «سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی های حرفه ای معلمان»، جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، - از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، بخشنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی های حرفه ای معلمان ، جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ارتباط با برنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی حرفه ای منابع انسانی(معلمان)، بخشنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی های حرفه ای معلمان ، از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، این بخشنامه در سه بخش سنجش صلاحیت، توسعه شایستگی و ارزیابی از شایستگی حرفه ای منابع انسانی (معلمان) و نحوه سنجش صلاحیت، ابلاغ شده است.

بر این اساس، گروه مشمول بخش سنجش صلاحیت، نیروهای خرید خدمات آموزشی هستند که براساس بند ج ماده 2-3 شیوه نامه شماره 265/140، موردسنجش صلاحیت عمومی، تخصصی و حرفه ای قرار خواهند گرفت.

همچنین برای توسعه شایستگی و ارزیابی از شایستگی های حرفه ای معلمان، در ادامه روند جاری، برای بخش توسعه دانشی ، دوره های ضمن خدمت پیش بینی شده و ادامه خواهد یافت و کلیه مشمولان، مختار هستند در دوره های مذکور شرکت و در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی سنجش صلاحیت نیروهای «خرید خدمتی» اعلام شد

چگونگی سنجش صلاحیت نیروهای «خرید خدمتی» اعلام شد