مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 01:352021-06-15سياسي

نقش مهم شرکت های دانش بنیان در زمینه بیوتکنولوژی محصولات کشاورزی


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت:یکی از اولویت های 2 سال اخیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امنیت غذایی بود و به همین دلیل هم حمایت ها به سمت ایجاد شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی بوده است.

- ایسنا/مازندران معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت:یکی از اولویت های 2 سال اخیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امنیت غذایی بود و به همین دلیل هم حمایت ها به سمت ایجاد شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی بوده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در حاشیه افتتاح مجتمع فناروی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری که با همراهی استاندار مازندران صورت گرفت، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هر حوزه ای که تعداد و فعالیت شرکت های دانش بنیان کم باشد، کشور نیز دچار ضربه پذیری بیشتر در همان حوزه می شود.

وی با اعلام این که تحریم سبب شد تا شرکت های دانش بنیانی که در برخی از حوزه ها کم کار بودند، فعال تر شوند، گفت: در حوزه کشاورزی شرکت های دانش بنیان بسیار کم هستند و تکنولوژی در این بخش به سختی وارد کشور شده است.

ستاری فعالیت شرکت های دانش بنیان در زمینه بیوتکنولوژی محصولات کشاورزی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: یکی از اولویت های 2 سال اخیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امنیت غذایی بود و به همین دلیل هم حمایت ها به سمت ایجاد شرکت های دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم شرکت های دانش بنیان در زمینه بیوتکنولوژی محصولات کشاورزی

نقش مهم شرکت های دانش بنیان در زمینه بیوتکنولوژی محصولات کشاورزی