مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 22:152021-06-15سياسي

افتر؛ جزو برترین های طرح ملی روستای فعال قرآنی


مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: روستای افتر در سرخه از میان یک هزار و 97 روستای کشور که نامزد طرح ملی روستای فعال قرآنی بودند، - مهدی صمیمیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: روستای افتر در شهرستان سرخه از میان یک هزار و 97 روستای کشور که نامزد طرح ملی روستای فعال قرآنی بودند، جزو روستاهای برتر شناخته شده است.

وی افزود: اجرای طرح انتخاب روستای فعال قرآنی ابتدا در استان سمنان انجام شد که روستای افتر در شهرستان سرخه، میقان در شهرستان شاهرود و جزن در شهرستان دامغان در طرح انتخاب روستاهای فعال قرآنی این استان موفق به کسب رتبه برتر شدند و به مرحله کشوری راه یافتند که در نهایت روستای افتر جزو 10 روستای برتر فعال قرآنی در سطح ملی برگزیده شد.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری سمنان با بیان اینکه  برای انتخاب روستاهای فعال قرآنی، شیوه نامه ای تدوین و ابلاغ شده بود، ادامه داد: هدف از اجرای طرح انتخاب روستای برتر و نمونه قرآنی در این استان توسعه فعالیت ها و فرهنگ قرآنی در روستاهای استان است.

صمیمیان بیان کرد: معیار سنجش در دو بخش عمومی و تخصصی انجام می شود و اولویت با روستاهایی بوده است که در مباحث آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویج قرآن کریم و شاخص های کیفی فعال تر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتر؛ جزو برترین های طرح ملی روستای فعال قرآنی

افتر؛ جزو برترین های طرح ملی روستای فعال قرآنی