مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 19:552021-06-15بين الملل

درخواست رژیم صهیونیستی از مصر برای متقاعد کردن حماس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که تل آویو از مصر درخواست کرد تا حماس را متقاعد کند تا به راهپیمایی پرچم که عصر امروز در قدس برگزار شد واکنش نشان ندهد.

- یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که این رژیم از مصر درخواست کرده تا جنبش حماس را متقاعد کند تا به راهپیمایی پرچم که عصر امروز در قدس برگزار شد واکنش نشان ندهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که تل آویو از مصر درخواست کرد تا حماس را متقاعد کند تا به راهپیمایی پرچم که عصر امروز در قدس برگزار شد واکنش نشان ندهد.

بر اساس گزارش یدیعوت آحارونوت، تل آویو در این پیام که از طریق قاهره منتقل شده، اعلام کرده که این راهپیمایی مسیر خود را تغییر داده و قصد ورود به مسجد الاقصی را نداشته و هدف از این راهپیمایی به چالش کشاندن فلسطینیان نیست.

عصر امروز صدها شهرک نشین صهیونیست در خیابان های قدس راهپیمایی تحریک آمیز پرچم را برگزار کردند.

فلسطینیان نیز در واکنش به این راهپیمایی، تظاهراتی را در بیت لحم و نوار غزه برگزار کردند.

وبسایت عبری زبان واللا نیز امروز نوشت در حالی که صهیونیست های تندرو در بیت المقدس امشب (سه شنبه) اقدام به برپایی راهپیمایی تحریک آمیز پرچم می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رژیم صهیونیستی از مصر برای متقاعد کردن حماس

درخواست رژیم صهیونیستی از مصر برای متقاعد کردن حماس