مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 19:252021-06-15اقتصادي

چرا این همه تخفیف؟!


یک ناشر با بیان این که کتاب های قاچاق و کم کیفیت با تخفیف زیاد عرضه می شوند، می گوید: اگر کالا مرغوب و معتبر باشد، به تخفیف نیاز ندارد.

- یک ناشر با بیان این که کتاب های قاچاق و کم کیفیت با تخفیف زیاد عرضه می شوند، می گوید: اگر کالا مرغوب و معتبر باشد، به تخفیف نیاز ندارد.

محمدرضا جعفری، مدیر نشر نو در گفت وگو با ایسنا درباره تخفیف های نامتعارف سایت های اینترنتی فروش کتاب، اظهار کرد: این کتاب ها کتاب های قاچاق هستند؛ کتاب هایی که بدون اجازه مولف و مترجم و یا ناشر چاپ می شوند و همین طور کتاب هایی هستند که با ترجمه سرقتی هستند، از نوع کتاب هایی که در ایستگاه های مترو با 50 درصد و 60 درصد تخفیف ریخته اند.

او درباره عرضه این نوع کتاب ها در سایت های معتبر گفت: جلو آن ها را باید گرفت، این سایت ها نباید این امکان را در اختیار هرکسی بگذارند، بلکه باید در اختیار کسانی بگذارند که جواز نشر و مجوز اتحادیه ناشران را دارند.

آن ها وضع نابسامانی درست کرده اند و نباید پلتفرم فروش خود را در اختیار هرکسی بگذارند.

کتاب های قاچاق خواننده را از کتاب خوانی بیزار می کنند، نه ترجمه خوبی دارند، نه کیفیت خوبی به لحاظ چاپ، نه جمله بندی خوبی، این کتاب ها سر و ته ندارند و باعث می شوند مخاطب از خواندن کتاب رمانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا این همه تخفیف؟!

چرا این همه تخفیف؟!