مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-15اقتصادي

بخش صنعت درگیر بازار سیاه ژنراتور برق شده است


دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان گفت: متاسفانه در خراسان رضوی بخش صنعت بیشترین فشار را در ارتباط با اعمال خاموشی ها متحمل می شود و هیچکس در برابر خساراتی که به صنایع و کارخانه ها وارد شده است پاسخگو نیست.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان گفت: متاسفانه در خراسان رضوی بخش صنعت بیشترین فشار را در ارتباط با اعمال خاموشی ها متحمل می شود و هیچکس در برابر خساراتی که به صنایع و کارخانه ها وارد شده است پاسخگو نیست.

در چند وقت اخیر به دلیل اعمال خاموشی ها در بخش صنعت برای خرید دیزل ژنراتور (ژنراتور برق) بازار سیاه تشکیل شده و قیمت دستگاه دیزل ژنراتور به دو میلیارد تومان رسیده است.

امیرمهدی مرادی در گفت وگو با ایسنا در خصوص خاموشی های بخش صنعت و آخرین وضعیت خسارات وارد شده به واحدهای صنعتی در اثر اعمال خاموشی ها اظهار کرد: براساس استعلامی که دریافت کرده ایم، متوجه شدیم که شرایط خاموشی ها در دیگر استان ها مشابه خراسان رضوی نیست و مسئولین در سایر استان ها در خصوص خاموشی ها پاسخگویی مناسب تری در زمینه صنایع دارند.

متاسفانه خراسان رضوی بیشترین فشار را در ارتباط با اعمال خاموشی ها دارد و هیچکس در برابر خساراتی که به صنایع و کارخانه ها وارد شده است پاسخگو نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش صنعت درگیر بازار سیاه ژنراتور برق شده است

بخش صنعت درگیر بازار سیاه ژنراتور برق شده است