مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 18:252021-06-15سياسي

رسانه ها در برگزاری انتخابات پرشور نقش موثری دارند


جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری گفت: رسانه ها با ظرفیت هایی که دارند می توانند نقش موثری در تشویق مردم برای مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات پرشور ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سرگرد داود امامیان جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقش رسانه ها در انتقال اخبار به طور صادقانه و آگاه سازی مردم در شرایطی که دشمنان تلاش می کنند مردم را مایوس و دلسرد کنند بسیار مهم است.

وی گفت: دشمنان ملت ایران در طول چهار دهه گذشته با هجمه های سنگین سعی کرده اند انتخابات کشورمان را تحت تاثیر شائبه ها و شایعات کمرنگ کنند و تلاش می کنند با قطبی سازی بین دو جناح یا موضوعات مختلف، افراد را از هدف اصلی دور کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری بیان کرد: هدف اصلی دشمنان با ایجاد یاس و نا امیدی بین مردم؛ هدف قرار دادن اصل اسلام و تفکر انقلابی است و با گره زدن موضوعات سیاسی و اعتقادی به معیشت مردم، از خلاء های موجود استفاده ابزاری می کنند تا انتخابات را تحت الشعاع قرار دهند و حضور مردم پای صندوق های رای را ضعیف کنند.

امامیان در ادامه تصریح کرد: با گره زدن انتخابات ما به کشورهای بیگانه، انتخابات ما را وابسته به انتخابات آمریکا نشان می دهند و این حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در برگزاری انتخابات پرشور نقش موثری دارند

رسانه ها در برگزاری انتخابات پرشور نقش موثری دارند