مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 17:352021-06-15سياسي

لرستان را مرکز گردشگری خواهم کرد


همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: لرستان را که به عروس زاگرس معروف است مرکز گردشگری زاگرس خواهم کرد و برای تحقق این موضوع ایجاد مراکز گردشگری و هتل را در دستور کار قرار خواهم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، عبدالناصر همتی در برنامه تلویزیونی با اشاره به اینکه متاسفانه راهبرد ملی برای توسعه اقتصادی استان ها نداریم، عنوان کرد: اگر بخواهیم استان ها توسعه پیدا کنند باید در راهبرد کلان ویژگی استان ها را مورد توجه قرار بدهیم و بر همین تساس برنامه من این است که هر سه ماه یک بار با نخبگان و افرادی که تعیین کننده هستند جلساتی برگزار کرده و به تدریج روند توسعه استان ها را مورد توجه قرار بدهیم.

وی تاکید کرد: مردم و نخبگان در هر استانی باید تعیین کننده باشند و ما نباید اجازه دهیم یک سری از از مرکز استان ها را اداره کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از صحبت های خود و خطاب به مردم لرستان گفت: اولا من افتخار می کنم که اگر شما به من رای بدهید به مردم عزیز لر خدمت کنم، لرها واقعا باعث افتخار کشور هستند خدمت و مقاومتی که این قوم در جنگ تحمیلی داشتند قابل تقدیر است و باید مورد تجلیل قرار بگیرد.

کاندیدای ریاست جمهوری افزود: من فکر می کنم اقداماتی که برای لرستان و منطقه زاگرس انجام شده در حد عظمت و شخصیت شما نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان را مرکز گردشگری خواهم کرد

لرستان را مرکز گردشگری خواهم کرد