مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 17:352021-06-15اقتصادي

تا شهریور ماه بورس صعود نمی کند


جلسه شورای عالی بورس نتواست برابر با تلاش شورای عالی بورس تا پایان سال جاری زیان های خود را جبران کند اما صیامی کارشناس بورس تمامی روند بازار را به بازی حقوقی ها نسبت می دهد.

- بورس تابناک ، در هفته های اخیر بر خلاف روزهای ابتدای سال، بازار سرمایه شاهد نوسانات کمتری بوده، نوساناتی که حاصل آن بالا و پایین شدن شاخص کل بازار سرمایه در دامنه یک میلیون و 100 هزار تا یک میلیون 200 هزار واحد است.

خانم جهانی اقتصاددان هم معتقد است که خرداد ماه معاملات بازار روانتر و منطقی تر شده که دلیل آن را تثبیت موقت ارز در محدوده 20 تا 25 هزار تومان می باشد.

بازار مملو از خبرهای خوب استشاخص کل بورس تهران بعد از رسیدن به زیر یک میلیون و 100 هزار واحد، به گفته تحلیل گران تکنیکال نقطه حمایت را شکست، اما بلافاصله بعد از 3 روز شاخص بار دیگر و این بار به بهانه مشخص شدن تایید صلاحیت کاندیدا و انتشار صورت مالی شرکت ها رشد پیدا کرد.

دکتر طاهره جهانی در گفتگو با بازار گفت: از ابتدای خرداد ماه شاهد معاملات روانتر و منطقی تری در کلیت بازار هستیم که بخشی از این واکنش را می توان از نگاه روانشناسی بازار به عدم کاهش نرخ دلار به زیر بیست هزار تومان و تثبیت موقت آن در حدوده 20هزار تا 25 هزار تومان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا شهریور ماه بورس صعود نمی کند

تا شهریور ماه بورس صعود نمی کند