مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 17:252021-06-15اقتصادي

انتظارات سهامداران بورس از رییس جمهور آینده


توقع ما از رییس جمهوری آینده این است که به طور حتم نقش بازار سرمایه را در اقتصاد ملی بشناسد، در صورت شناخت درست از بازار سرمایه مواردی از سوی کاندیداها مطرح خواهد شد که محقق شوند.

- ، علیرضا تاج بر به نوسان این روزهای معاملات بورس اشاره کرد و افزود: برخی از سهام حاضر در بازار با اصلاح شدیدی روبرو بودند و اکنون به موقعیت مناسبی برای خرید رسیده اند، همچنین به نظر می رسد گزارش سه ماه مثبتی از آنها منتشر شود.

وی اظهار داشت: اکنون گزارش آماری از شرکت های صادرات محور و تولیدکننده کامودیتی ها در حال انتشار است که مثبت بودن گزارش آنها توانسته زمینه ایجاد روندی معقول را در بازار فراهم کند.

تاج بر خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته روند بازار تحت تاثیر انتشار خبر مالیات بر عایدی سرمایه تحت تاثیر قرار گرفت و باعث ایجاد بازگشت رشد به معاملات بورس شد، این خبر جزو اخبار مثبتی بود که تایید آن می تواند تاثیر بیشتری را بر بازار بگذارد.

عدم شناخت درست کاندیداهای ریاست جمهوری از بورس این کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری در بهبود روند بازار بی تاثیر نبوده است اما موضوع حائز اهمیت این است که برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری به دلیل عدم شناخت دقیق از بازار سهام نتوانستند استراتژی درست و قابل قبولی را از این باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات سهامداران بورس از رییس جمهور آینده

انتظارات سهامداران بورس از رییس جمهور آینده