مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-15سياسي

بخش عمده خطوط آبرسانی استان بوشهر فرسوده است


رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده خطوط آبرسانی استان بوشهر فرسوده است که باید نوسازی شوند.

- ، عبدالکریم جمیری عصر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در حوزه آب و فاضلاب با اشاره به کاهش بارش ها اظهار داشت: مدیریت صحیح منابع آبی در این شرایط از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی به مشکلات متعدد مردم در نقاط مختلف استان بوشهر در زمینه آب شرب اشاره کرد و ادامه داد: طرح ها و برنامه هایی برای بهبود وضعیت آب شرب مردم صورت گرفته ولی هنوز مشکلات زیادی را شاهد هستیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید با مردم صادق باشیم، اضافه کرد: وقتی نمی توانیم مشکلی را حل کنیم باید صادقانه با مردم صحبت کنیم و توضیح دهیم.

وی به فرسودگی خطوط آبرسانی اشاره کرد و با تاکید بر لزوم نوسازی این خطوط تصریح کرد: بخشی از نیاز مردم روستاها برای دامداری و زراعت را می توان با احداث چاه یا صدور مجوز موقت برای بهره برداری از چاه های موجود برطرف کرد.

جمیری از تصویب بودجه مناسب در مجلس برای حوزه آبرسانی استان خبر داد و بیان کرد: اگر مجموعه وزارت نیرو تلاش کنند این اعتبارات تخصیص داده شود بسیاری از مشکلات در اتمام پروژه های آبرسانی و نوسازی شبکه آبرسانی برطرف می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش عمده خطوط آبرسانی استان بوشهر فرسوده است

بخش عمده خطوط آبرسانی استان بوشهر فرسوده است