مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 17:052021-06-15سياسي

اقدامات لازم برای برقراری امنیت انتخابات 1400 انجام شده است


تمام اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و امن تدارک دیده شده است و در بحث برقراری امنیت انتخابات دغدغه ای نداریم.

- ، سردار یحیی الهی شامگاه سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه اصحاب رسانه را همکار خودمان میدانیم، اظهار داشت: مطالبه مشترک مردم از ما تأمین امنیت است و امنیت یک مولد و تولید اجتماعی است.

وی با بیان اینکه اقداماتی که پیشگیرانه باشد تا جرمی اتفاق نیفتد هزینه اش کمتر از برخورد با جرم است، تصریح کرد: یکی از خصوصیات اصحاب رسانه مطالبه گری است و ما انتظار داریم شما به عنوان همکار ما را کمک کنید تا ادارات و نهادهایی که باید انجام وظیفه کنند پای کار بیایند.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه شما اهالی رسانه به عنوان همراه پلیس مطالبات پلیس را مطرح کنید تا ارگان ها وظایف خود را انجام دهند و بتوانیم با هم افزایی مشکلات و ناهنجاری ها را کاهش دهیم.

سردار الهی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف به عهده همه است، شور انتخاباتی را باید همه ترویج دهیم و آگاهی به مردم بدهیم.

وی با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی این است فضای خوب و امنی برای حضور مردم در پای صندوق های رأی برقرار کند، تصریح کرد: از روزی که به لرستان آمده ام 50 درصد انرژی و وقت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات لازم برای برقراری امنیت انتخابات 1400 انجام شده است

اقدامات لازم برای برقراری امنیت انتخابات 1400 انجام شده است