مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 17:052021-06-15سياسي

عدم وجود صنایع تبدیلی از اصلی ترین مشکلات کرمانشاه است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قالب برنامه تلویزیونی گفت: عدم وجود صنایع تبدیلی از اصلی ترین مشکلات کرمانشاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو لزوم پرهیز از برگزاری تجمعات انسانی، برنامه های تبلیغاتی هفت داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از 19 خرداد ماه به ترتیب قرعه کشی انجام شده، به صورت همزمان از رادیو و تلویزیون زاگرس استان کرمانشاه پخش شد.

گفتگوی اختصاصی نامزدهای ریاست جمهوری به مدت نیم ساعت و از قبل در تهران ضبط شده که در روزهای تعیین شده در ساعت 16:30 به صورت همزمان از رادیو و تلویزیون زاگرس استان کرمانشاه پخش و ساعت 23:30 همان روز بازپخش شد.

در روزهای گذشته 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه های ضبط شده برای استان کرمانشاه به بیان دیدگاه های خود برای حل مشکلات پرداختند.

در برنامه امروز سه شنبه 25 خردادماه 1400 محسن رضایی اظهار کرد: رویکرد دولت من یعنی دولت اقدام و تحول انسجام در بین اقوام برای توسعه و آبادانی است، سیاست های نادرست دولت ها در سه دهه اخیر سبب عدم استفاده از توانمندی های بزرگ کشور شده است.

وی با اشاره به لزوم همراهی و حمایت مردم با دولت برای رسیدن به قله های بلند پیشرفت و توسعه کشور افزود: در دولت من برای تبدیل ایران به کارگاه های بزرگ اقتصادی از ظرفیت های تمامی مردم استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم وجود صنایع تبدیلی از اصلی ترین مشکلات کرمانشاه است

عدم وجود صنایع تبدیلی از اصلی ترین مشکلات کرمانشاه است