مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 16:352021-06-15سياسي

رییسی در گردهمایی بزرگ فرهنگیان: طرح رتبه بندی معلمان را به سرعت عملیاتی می کنم


یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که طرح رتبه بندی معلمان را به سرعت عملیاتی می کنم.

- رییسی در گردهمایی بزرگ فرهنگیان: طرح رتبه بندی معلمان را به سرعت عملیاتی می کنم یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که طرح رتبه بندی معلمان را به سرعت عملیاتی می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در گردهمایی بزرگ فرهنگیان و معلمان که در فضای باز هتل المپیک تهران و با حضور همسر این نامزد انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد گفت: خدمات، مجاهدت ‎ها و ایستادگی و مقاومت جوانان عزیز ما در عرصه های مختلف در چهل سال گذشته آثار و برکات فراوانی برای کشور داشته است.

رییسی گفت: به رغم پیشرفت های نظام اسلامی در حوزه های مختلف به دلیل ضعف در اراده برخی مدیران و سوء عملکرد آن ها در حوزه هایی دچار عقب ماندگی هستیم که وضع موجود سندگویای آن است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با ضروری خواندن تحول در شرایط موجود در بستر گام دوم انقلاب، گفت: همه تحول خواهان و دلسوزان و دغدغه مندان به ویژه معلمان و فرهنگیان باید در این تحول نقش آفرین باشند و کسی نباید غائب باشد.

رییسی از فرهنگیان و معلمان به عنوان هویت سازان و تمدن سازان جامعه یاد کرد و گفت: کار معلمان، کار انبیاست و نباید شأن و جایگاه آنها را مانند نیروی کار معمولی که فقط مزد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی در گردهمایی بزرگ فرهنگیان: طرح رتبه بندی معلمان را به سرعت عملیاتی می کنم

رییسی در گردهمایی بزرگ فرهنگیان: طرح رتبه بندی معلمان را به سرعت عملیاتی می کنم