مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-15سياسي

حمایت بیش از 7 هزار استاد پزشکی و فعال حوزه سلامت از آیت الله رییسی


بیش از 7 هزار نفر از استادان علوم پزشکی، نخبگان و فعالان حوزه سلامت حمایت خود را از آیت الله رییسی اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، بیش از 7000نفر از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی، نخبگان و فعالان حوزه سلامت با صدور بیانیه ای  از آیت الله دکتر رییسی اعلام حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است: اکنون که در آستانه انتخابات سرنوشت ساز و آینده ساز ریاست جمهوری1400هستیم، در پرتو الطاف بیکران خداوند منان، دو طلیعه مبارک و جان فزا را رقم خواهیم زد.

  اول آنکه پس از ماه ها مبارزه نفس گیر با ویروس کرونا، به لطف تلاش های شبانه روزی و فداکاری های جان فرسای و بی تدبیری بر روح و جان مردم این کشور در همه عرصه ها پاشیده شده است و فساد، ناکارآمدی، نفاق و عدم اعتماد به ظرفیت های عظیم کشور و دل سپردن به بیگانگان و دشمنان، همه جوانب زندگی روزمره مردم و ارزش ها وعزت آنان را لگد مال کرده است.

ان شاءالله و به حول و قوه الهی و با مشارکت حداکثری مردم، به پایان رسیدن نشستن این نوع انفعال و بی تحرکی و طلوع مدیریت پویا ، بالنده و غرور آفرین و در خور شأن ایرانی آباد و آزاد را به نظاره خواهیم نشست.

اینجانبان جمعی از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور، پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و سایر اعضای کادر بهداشت و درمان فعال در مراکز دانشگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بیش از 7 هزار استاد پزشکی و فعال حوزه سلامت از آیت الله رییسی

حمایت بیش از 7 هزار استاد پزشکی و فعال حوزه سلامت از آیت الله رییسی