مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-15سياسي

انتخابات بارزترین جلوه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت است


استاندار قم برگزاری انتخابات را بارزترین جلوه مشارکت سیاسی و مدنی مردم در تعیین سرنوشت کشور دانست و از مردم همواره پیشتاز قم خواست تا در انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در پیامی به مردم قم درباره انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه سال جاری تصریح کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مظهر مردم سالاری دینی، تجلی رکن جمهوریت نظام و بارزترین جلوه مشارکت سیاسی و مدنی مردم در تعیین سرنوشت کشور، همواره عرصه ای بسیار مهم، حیاتی و از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده است.

وی در این پیام خاطر نشان کرد: حضور و مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در انتخابات مختلف برگزار شده طی 42 سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی، به عنوان سرمایه ارزشمند و تقویت کننده و دوام بخش نظام، مؤید چنین واقعیت مهمی است.

استاندار قم همچنین یادآور شد: از این منظر، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، کارزار مهم و فرصت بی بدیل دیگری است که حضور باشکوه و تعیین کننده مردم در پای صندوق های رأی، می تواند ضمن نمایش جلوه های زیبایی از شکوه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام اسلامی، بار دیگر دشمنان وحدت، عزت و سربلندی این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات بارزترین جلوه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت است

انتخابات بارزترین جلوه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت است