مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-15سياسي

دست اندرکاران انتخابات رعایت بی طرفی کامل را مدنظر قرار دهند


رییس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان سمنان گفت: مردم و نامزدها باید این احساس را داشته باشند که دست اندرکاران بی طرفی را در امر برگزاری انتخابات به صورت کامل رعایت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، محمد مبین عصر امروز در نشستی با جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و مسؤولان کمیته های ستاد انتخابات شهرستان شاهرود اظهار کرد: با عنایت به شرایط ناامیدی و مشارکت حداقلی به نظام آسیب برسانند.

رییس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت چهار رکن اصلی انتخابات 1400 است، عنوان کرد: تأمین سلامت انتخابات یکی از اصلی ترین وظایفی است که بر عهده ما قرار دارد.

مبین با بیان اینکه باید مردم و نامزدها این احساس را داشته باشند که بی طرفی را در امر برگزاری انتخابات به صورت کامل رعایت کرده ایم، خاطرنشان کرد: باید دستورالعمل های ابلاغی ستاد انتخابات کشور رعایت شود تا به آرامش بعد از انتخابات کمک کند.

افزایش 10 درصدی ثبت نام کنندگان شاهرودی در انتخابات فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این نشست اظهار کرد: در این دوره از انتخابات، شاهد استقبال بسیار خوب داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و افزایش 10 درصدی ثبت نام کنندگان بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست اندرکاران انتخابات رعایت بی طرفی کامل را مدنظر قرار دهند

دست اندرکاران انتخابات رعایت بی طرفی کامل را مدنظر قرار دهند