مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-15سياسي

اعلام مصوبات انتخاباتی ستاد استانی کرونا در اصفهان


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: مردم در روز انتخابات از ماسک و خودکار شخصی در شعب اخذ رای استفاده کنند و برای هر یک از شعب یک ناظر بهداشتی تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حجت الله غلامی در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه عصر امروز (سه شنبه-25 خرداد) جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شد، اظهار کرد: بیشتر مباحث مطرح شده در جلسه ستاد استانی کرونا روی موضوع انتخابات و نحوه برگزاری مطلوب آن با توجه به شیوع ویروس کرونا متمرکز بود که مقرر شد به تمام فرمانداری ها و شعب اخذ رای تذکرات لازم داده شود و برنامه ریزی شد که تا حد امکان صندوق های اخذ رای در هر شعبه در فضای باز قرار گیرد و اگر در فضا های سرپوشیده بود باید در ها و پنجره های این شعب باز باشد تا تهویه مناسب انجام شود.

وی افزود: مقرر شد برای شعبی که بیش از یکهزار رای دارند بر تعداد عوامل اجرایی و صندوق های رای این شعب افزوده شود که بر این اساس بیش از 300 شعبه اخذ رای به تعداد شعب در استان اصفهان اضافه می شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: همچنین مصوب شد که مردم برای اینکه بتوانند به نزدیکترین و مناسب ترین شعبه اخذ رای بروند از سامانه entekhabiran.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مصوبات انتخاباتی ستاد استانی کرونا در اصفهان

اعلام مصوبات انتخاباتی ستاد استانی کرونا در اصفهان