مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-15سياسي

کنایه اینترنتی روحانی به نامزدهای انتخاباتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، با بیان اینکه این روز ها شاهد اظهار نظر های خوبی درمورد شفافیت از سوی برخی افراد هستیم، - رییس جمهور گفت: امیدوارم کسانی که این روز ها از توسعه اینترنت و فضای مجازی دفاع می کنند به قول و حرف خود پایبند باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، با بیان اینکه این روز ها شاهد اظهار نظر های خوبی درمورد شفافیت از سوی برخی افراد هستیم، اظهار داشت: در این دولت در زمینه شفافیت به جای شعار عمل کرده ایم و تنها در حوزه دولت الکترونیکی سه برنامه مهم در شفافیت به نتیجه رسیده و سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات، ایجاد دسترسی کسب و کار ها به داده های دولت و پایش اجرای شاخص های شفافیت در دستگاه های اجرایی از افتخارات این دولت است.

روحانی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی برغم طرح شعار های متعدد، از شفافیت گریزان هستند، گفت: امروز روزی است که نه فقط دولت بلکه کلیه نهاد های خارج از دولت نیز باید به این جریان شفافیت بپیوندند.

رییس جمهور با بیان اینکه امروز تقریبا 100 درصد روستا های کشور به اینترنت متصل شده اند، تصریح کرد: دوران کرونا نشان داد اگر تدبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه اینترنتی روحانی به نامزدهای انتخاباتی

کنایه اینترنتی روحانی به نامزدهای انتخاباتی