مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:502021-06-15پزشكي

افزایش 20 درصدی حق الزحمه دستیاران و کارورزان


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مقرر شده به غیر از افزایش سالانه حقوق دستیاران، با وجود شرایط بودجه ای کشور، - ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مقرر شده به غیر از افزایش سالانه حقوق دستیاران، با وجود شرایط بودجه ای کشور، نامه ای به رییس جمهور نوشته شد و قول داده شد که افزایش 20 درصدی حق الزحمه دستیاران، دانشجویان phd و کارورزان از ابتدای فروردین اعمال شود.

دکتر سیما سادات لاری امروز (25 خرداد) در نشستی با نمایندگان دانشجویان و فعالان دانشجویی، ضمن تقدیر و تشکر از دانشجویان به دلیل بیان دغدغه ها و مشکلات فرهنگی، دانشجویی و صنفی، اظهار کرد: تا جایی که توان داشتیم سعی کردیم فعالیت های دانشجویی و فرهنگی را ادامه دهیم؛ همه تلاش خود را کرده ام و از همه زمان خود برای کار در این جهت صرف کرده ام.

10 درصد از کل بودجه وزارتخانه ها برای حوزه های پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی و آموزشی است .

از این 10 درصد بودجه، یک درصد برای فعالیت های فرهنگی و دانشجویی در نظر گرفته می شود و از این یک درصد حدود نیم درصد ویژه فعالیت ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: عملا بهداشت و درمان بر آموزش، پژوهش و فعالیت های فرهنگی و دانشجویی سایه افکنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی حق الزحمه دستیاران و کارورزان

افزایش 20 درصدی حق الزحمه دستیاران و کارورزان