مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-15سياسي

رییس جمهور آینده باید کشور را از گلوگاه سخت اقتصادی عبور دهد


وزیر اسبق نفت با اذعان به اینکه آیت الله رییسی می تواند ایستگاه اقتصادی کشور را به سمت محرومین تغییر دهد، گفت: رییس جمهور آینده باید کشور را از گلوگاهی سخت عبور دهد و نیازمند پشتوانه مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رستم قاسمی عصر امروز در جمع حامیان آیت الله سید ابراهیم رییسی در گیلان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات اظهار کرد: 28 خرداد حادثه مهمی در تاریخ انقلاب به وقت می پیوندند و ایران بزرگ با این همه ثروت و استعداد امروز در نقطه ای از تاریخ انقلاب قرار دارد که مردم در شرایط اقتصادی سختی هستند.

وی با بررسی تاریخ پس از انقلاب ایران گفت: دشمن ابزارهای لازم را برای از بین بردن نهال انقلاب اسلامی به کار گرفت اما ما پیروزی های بزرگی در این جنگ های پیاپی اقتصادی داشتیم که موجب تعجب تمام دنیا شد.

وزیر اسبق نفت با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) بیان کرد: مردم حق دارند گله مند باشند و از وضع موجود ناراضی باشند، در مقطعی که اوج تحریم ها علیه ایران اعمال شد دشمن انتظار داشت اقتصاد ایران فلج شود، اما یا باور به توان داخلی توانستیم از این معبر بگذریم.

قاسمی با اشاره به توسعه صنعت نفت ایران در اوج تحریم ها افزود: ما در اوج تحریم ها چهار میلیون مسکن مهر در کشور ساختیم، پس اگر باور به توان داخلی باشد می توانیم از این گلوگاه عب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور آینده باید کشور را از گلوگاه سخت اقتصادی عبور دهد

رییس جمهور آینده باید کشور را از گلوگاه سخت اقتصادی عبور دهد