مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-15سياسي

رستم قاسمی: مشکل عمده کشور، ناکارآمدی و نگاه دولتمردان به بیرون از کشور است


وزیر اسبق نفت با بیان اینکه مشکل عمده امروز کشور، ناکارآمدی و نگاه دولتمردان به بیرون از کشور است، گفت: هر زمانی که ایران اقتدار و پیشرفت پیدا کرد موضع ایران در مقابل دیگر کشورها نیز از موضع اقتدار بود نه از موضع ضعف.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، رستم قاسمی امروز در تجمع حامیان آیت الله ابراهیم رییسی در جوار گلزار شهدای گمنام شهر لنگرود با بیان اینکه برخی از مسؤولین از همان روزهای اول انقلاب اعتقاد داشتند که خارجی ها باید ایران را بسازند، اظهار کرد: امام خمینی قاطعانه فرمودند که ایرانی می تواند کشور را بسازد و امروز شاهد انجام پروژه های بزرگی توسط جوانان این مرزوبوم هستیم.

  وی با بیان اینکه سدکرخه ازجمله سدهای بود که توسط ایرانی ها ساخته شد و در زمان خود بزرگترین سد بود، گفت: امروز بسیاری از استان های کشور از وجود سدکرخه بهره می برند و بعد از سد کرخه تاکنون بیش از 150 سد توسط همین مهندسان ایرانی و در شرایط تحریمی ساخته شد.

وزیر اسبق نفت با بیان اینکه کارهای بزرگی بعد از جنگ تحمیلی در ایران انجام شد در حالی که در آن روز کشور دارای امکانات امروز و نیروی انسانی پرتوان و پرتجربه نبود، افزود: دشمن همواره به دنبال این بوده و هست که انقلاب اسلامی را به جمهوری اسلامی تبدیل کند چرا که آمریکا و دشمن با انقلاب و انقلابی گری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستم قاسمی: مشکل عمده کشور، ناکارآمدی و نگاه دولتمردان به بیرون از کشور است

رستم قاسمی: مشکل عمده کشور، ناکارآمدی و نگاه دولتمردان به بیرون از کشور است