مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-15سياسي

والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید قرآن آسیب می بیند


خانواده سردار سلیمانی با صدور بیانیه ای مردم ایران و دوستداران شهید سلیمانی را برای مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای دعوت کردند.

- خانواده سردار سلیمانی با صدور بیانیه ای مردم ایران و دوستداران شهید سلیمانی را برای مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای دعوت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن بیانیه به شرح زیر است: ملت عزیز ایران! اینک که در آستانه آزمونی دیگر از تجلی مردم سالاری دینی در عرصه مهم و سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته ایم، مردِ میدان و سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در ملکوت اعلی و در جمع امام و شهیدان نظاره گر ماست.

همان مردی که همواره می گفت: نظام جمهوری اسلامی حرم است، حزب و جناح فرع است، اصل جمهوری اسلامی است.

این روزها از سویی دیدگان منتظر دوستداران ایران و انقلاب اسلامی و جبهه سرافراز مقاومت و از سوی دیگر دشمنان پیشرفت و استقلال ملت و کشور به حضور پُرشور شما در این انتخابات چشم دوخته اند و ما مطمئنیم همان گونه که در آن تشییع تاریخی سرباز فدایی خود را تا عرش الهی بدرقه کردید، در روز 28 خرداد 1400 نیز با حضور حماسی خویش، برگ زرین دیگری بر دفتر قطور افتخارات ملتِ تاریخ سازِ ایران خواهید افزود اکنون در این برهه حساس، خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی دست شما ملت بزرگوار ایران را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید قرآن آسیب می بیند

والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید قرآن آسیب می بیند